مهــــــــــــربان یار

گاه نوشته های مهــــــــربانی

مهــــــــــــربان یار

گاه نوشته های مهــــــــربانی

سلطان دل ...

مهربانترین ها گفته اند:

سلطان دلها باش، اما دل نشکن ...
بزار همه عاشقت باشن، اما تو عاشق یکی باش ...
  
پله بساز اما از کسی بالا نرو ...
دورت رو شلوغ کن، اما تو شلوغیا خودتو گم نکن ...
طلا باش اما خاکی ...
...


پس یادمان باشد اینگونه باشیم ... بی توقع:

مهربانی را بکاریم  ...
بالای هر زمینی ...
و زیر هر آسمانی ...

اگر جای دانه هایی که کاشتیم را فراموش کردیم ...
روزی باران ...
جایشان را به ما نشان خواهد داد ...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آبجی مهربانم ...

آسمان دلت پر از مهربانیست ...
آن را حفظ کن ...
...

باز یک آهنگ ملایم و آرام دیگر ...
مناسب این روزهایت ...
Morning Dew

لحظه هایت آرام ... دلت آرام تر ...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 25 دی 1394 ساعت 01:22

مرا از یاد خواهی برد نمیدانم ....

ولی ....

از یادم نخواهی رفت ....

*****هرگز*****

کسانی که در دل جا گیرند ... هیچ وقت به هیچ دلیلی فراموش نخواهند شد ...
ما آدم ها هستیم که گاهی دلمان از فکر فراموش شدن میگیرد ...

Mina جمعه 25 دی 1394 ساعت 01:19

سلام داداشم ...
از ته دلم واست ارزوی بهترینهارو از خدای عالم دارم ...
امید وارم از تک تک لحظاتت لذت به ببری و شاد باشی ....

سلام آبجی مهربانم ...
من هم بهترین ها رو برات آرزو دارم ...

Mina چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 20:43

دقیقا همینطوره ...
در ضمن خیلی ممنونم از آهنگتون ....
خیلی عالی بود ....
مهربانترین داداش دنیا ...

خواهش میکنم آبجی مهربانم ...
از لطف بی نهایتت سپاسگذارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد