مهــــــــــــربان یار

گاه نوشته های مهــــــــربانی

مهــــــــــــربان یار

گاه نوشته های مهــــــــربانی

زیر باران ...


زیر باران رفتم ...

دلم از پاکی باران لرزید ...
و نگاهم را شست ...
و صدایم را برد ...
  
و چه زیباست ...
هم آغوش شدن با اشکی
که ز چشمان جهان می ریزد ...

کاش باران بودم ...
که دلی می شستم ...

و همانند یک آینه صاف وصادق بودم ...




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آبجی مهربونم ...


سال جدید برایت سالی باشد

سرشار از:

مهربانی, ...

محبت, ...
برکت, ...

معجزه, ...

 امید, ...
و نگاه خدا ...




سال نو مبارک ...



نظرات 1 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 14:40

خیلی ممنونم عزیزم ، همچنین داداش گلم ...

خواهش می کنم آبجی گلم ...
قابلتو نداشت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد