مهــــــــــــربان یار

گاه نوشته های مهــــــــربانی

مهــــــــــــربان یار

گاه نوشته های مهــــــــربانی

دعا ...

دعا میکنم برای تو ...
برای خودم ...
برای همه مان ...
کسی چه میداند ...
شاید خدا دسته جمعی ...
نگاه مان کرد ...
  
دعا میکنم ...
برای دل هایمان ...
برای چشم هایمان ...
برای گریه و خنده هایمان ...

مهربان خدای من ...
میدانم که تا آسمان راهی نیست ...
ولی تا آسمانی شدن راه بسیار است ...

خودت دست دل مان را بگیر ...
و آسمانی مان کن ...



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آبجی مهربانم ...
برایت فقط این را دعا میکنم ...

روزهایت پر از مهربانی باشد ...
و شب هایت پر از آرامش ...

نظرات 2 + ارسال نظر
midya سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 22:13

سلام داداشی خوبی داداش گلم حالتون خوبه وبلاگتون هم خیلی
عالیه مطالبش خیلی خوب و پرمعنی هستش موفق باشی داداش جونی خداحافظ

سلام آبجی گلم ...
به به ... ببین کی اومده ... افتخار دادی ... صفا آوردی ...
ممنونم لطف دارید ...
پاینده باشی ... شبت پر از مهر ...

Mina سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 12:04

خیلی ممنونم داداش گلم

پاینده باشی آبجی مهربانم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد